Als frisse twintiger heb ik mijn eerste stappen gezet in musical bij o.a. het Ballet Van Vlaanderen en Joop van de Ende. Gaandeweg is daar muziektheater bijgekomen, heel wat Belgisch Tv werk, reclame en kinderproducties. Het laatste wat ik gedaan heb buiten het zingen wat ik nog steed doe is opnamens voor de serie De Dertigers. Helaas niet als dertiger maar als vijftiger. Ervaring telt mee:)